dinsdag 17 maart 2020

Beste ouders

het nieuws van de opschorting van de lessen hing al langer in de lucht. Allereerst, heel erg bedankt om de opkomst zo klein mogelijk te houden. Enkel op deze manier kunnen we proberen het aantal (dodelijke) slachtoffers te vermijden. Het 'blijf in uw kot'-principe wordt nog meer dan ooit belangrijk.

De kinderen kregen werk mee naar huis. Dit werk is verplicht.  Dit omdat de lessen 3 weken lang niet zullen kunnen doorgaan en we op deze manier toch kunnen proberen de reeds geziene leerstof fris te houden. Eveneens via bingel, scoodle en kweetet kunnen de kinderen terecht om oefeningen te maken. Hier zullen weldra ook nog enkele ideetjes volgen wat u met uw/jullie kind/kinderen kunnen doen om de verveling tegen te gaan en ook om deze 'verloren' tijd zeker ook zinvol in te vullen. Het is belangrijk dat de kinderen blijven leren en oefenen zodat ze binnen enkele weken klaar zijn om er in te vliegen. Dit zal meer dan ooit nodig zijn, want we hebben niet veel tijd te verliezen.

Indien er vragen zijn omtrent de leerstof of indien er andere prangende vragen zijn, mag u mij steeds contacteren via 3bwelle@gmail.com. Ik probeer zo snel mogelijk te antwoorden op de binnenkomende vragen.

Ik wens jullie allemaal veel succes, veel moed en een goede gezondheid voor jullie hele gezin en familie.

Groetjes
juf Kim

P.S.: heel veel groetjes aan mijn bengels daar thuis! Ik mis jullie nu al!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten